T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ORDU / FATSA - Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Haberler

Ock

2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı 1. Dönemini karne töreni ile tamamladık. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenimiz Nihal Ece ERGÜN tarafından hazırlanan ve sunulan program, saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasının ardından, okul müdürümüz Ömer YAHŞİ´nin konuşması ile devam edip, sınıf birincileri olan öğrencilerimize belgelerinin verilmesinin ardından tüm öğrencilerimize karnelerinin dağıtılması ile son buldu. 1. Dönem özverili çalışan tüm öğretmen, idareci ve personelimize teşekkür ediyor, başarılı öğrencilerimizi tebrik ediyor, iyi tatiller diliyoruz.

Okulumuz 2017-2018 Öğretim Yılı Mesleki ve Teknik Ortaöğretimde Kurumsal Dış Değerlendirme sonucunda ´´Yönetim ve Organizasyon´´  ve ´´Rehberlik Çalışmaları´´ temallarında tüm okullar arasında yapılan değerlendirmede Ordu İl Birincisi olmuştur. Dereceye giren okullar için yapılan törende okul müdürümüz Ömer YAHŞİ´ye ödül İl Milli Eğitim Müdürü Kutlu Tekin BAŞ tarafından takdim edilmiştir. Bu başarıda özverili çalışmalarda bulunan başta okul yönetim ekibi ve rehberlik servisi olmak üzere, tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyoruz.

İl Milli Eğitim Müdürümüz Kutlu Tekin BAŞ , 09/01/2019 tarihinde okulumuzu ziyaret etmiştir. Okul müdürümüz Ömer YAHŞİ tarafından okulumuz hakkında brifing almış, öğretmenlerimizle kısa bir toplantı yapmış ve onların sorularını cevaplayıp, sorunlarını dinleyerek notlar almıştır. Sonrasında okulumuzu ve bölümlerini gezip, bölüm öğretmenlerinden bilgiler almıştır. Ayrıca Köprüüstü Seyir Simülatörü Laboratuvarında  yapılan, Seyir dersine girmiş, Manevra ve Dümen Komutları konusu işlenirken bizzat kendisi simülatörü kullanmış, ders öğretmenleri Caner ODABAŞI, Abdülhamit AYTEN ve öğrencilere sorular sorarak bilgiler almıştır. Sayın müdürümüze ziyareti için teşekkür ediyoruz.

Ock

Talihsiz bir kaza sonucu kolu parçalı olarak kırılan ve ameliyatla koluna platin takılan ATP-11/A sınıfı öğrencimiz Mert Can KARA´yı Fatsa Devlet Hastanesinde ziyaret ettik. Sınıf arkadaşları ve Matematik öğretmenimiz Barış KOÇ tarafından gerçekleştirilen ziyarette, öğrencimize ve ailesine okulumuz adına geçmiş olsun dileklerimizi ilettik. Öğrencimize acil şifalar diliyoruz.

Ara

Okulumuz Güverte İşletme Öğrencileri ATP-11A sınıfı ile sınıf öğretmeni Caner ODABAŞI ve müdür yardımcımız Feyza OCAK, Ordu Valisi Sayın Seddar YAVUZ´u makamında ziyaret ederek, öncelikle kısa süre önce annesini kaybeden valimize başsağlığı dileklerinde bulundular. Ardından okulumuzda yapılan faaliyetler, etkinlikler ve projeler hakkında genel bilgiler sundular. Günün anısına sayın valimize takdim edilen plaket ve hediyelerin ardından ziyaret son buldu. Bu ziyarette bizleri makamında ağırlayan Sayın Seddar YAVUZ´a, öncülük eden okul müdürümüz Ömer YAHŞİ´ye, ziyareti organize eden okulumuz Gemi Yönetimi Öğretmeni Caner ODABAŞI´na teşekkür ederiz.

Fatsa Atatürk Mesleki Teknik Anadolu Lisesi Müd. Yrd.Feyza Ocak ve Okulumuz Denizcilik Kulübü tarafından, Alan Öğretmenleri Caner Odabaşı ve Murat Yıldız koordinesinde 25/12/2018 tarihinde saat 10:00´da 12. Sınıf öğrencilerimizle ilçemizde denizcilik alanında eğitim veren; Ordu Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu´na mesleki yönlendirme ve üniversite tanıtım gezisi yapılmıştır. Gezi  Sürecinde Ordu Meslek Yüksek Okulu  Öğretim Elemanı Cihan NACAK rehberlik etmiş ve Yüksek Okul’un  bölümleri eğitimi ve imkanları hakkında öğrencilerle verimli bir sohbet gerçekleştirmiştir. Üniversite yetkililerine bu faydalı gezi için teşekkür ediyoruz.

Okulumuz Futsal Takımı ikinci maçında da galip gelerek gruptan çıkmayı garantiledi. Takımımız ilk maçında Açı Kolejini, ikinci maçında ise Kumru Anadolu İmam Hatip Lisesini yenmiştir. Takımımızı çalıştıran Beden Eğitimi Öğretmenimiz İsmail YILDIZ’ı ve takım oyuncularımızı tebrik ediyor, takımımızı tribünde destekleyen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Kas

Okulumuz kariyer günleri buluşması kapsamında, Bright Denizcilik ve Gemi İşletmeciliği A.Ş yetkilisi, Ordu Fatsa Atatürk Anadolu Denizcilik Meslek Lisesi Mezunları Derneği (ORFADDER)  Yönetim Kurulu Başkanı, okulumuz 2002 yılı mezunu Harun AKBAŞ, okulumuz öğrencileri ile buluşmuştur. Sektörle ve dernekle ilgili bilgi veren AKBAŞ, ayrıca öğrencilerimizin merak ettiği soruları cevaplamıştır.

Okulumuz öğrencilerine ve mezun öğrencilerimize her konuda desteğini esirgemeyen OFFADDER derneğine ve Harun AKBAŞ´a okul müdürümüz Ömer YAHŞİ tarafından teşekkür belgesi takdim edilmiştir.

Bizler de son derece faydalı geçen bu buluşma ve söyleşi için sayın Harun AKBAŞ´a teşekkür ediyoruz.

Kas

Okulumuz olarak 24/11/2018 tarihinde Ankara´ya gezi düzenledik.  Öğretmenler günü gerçekleştirdiğimiz gezide; Ankara´da yaptığımız güzel bir kahvaltının ardından öncelikle Başöğretmen Mustafa Kemal ATATÜRK´ün ebedi istirahatgahı Anıtkabir´i ziyaret ettik. Daha sonra mevcut TBMM´yi, Kurtuluş Savaşı Müzesini (1. TBMM Binası), Cumhuriyet Müzesini (2. TBMM Binası), MTA Şehit Cuma Dağ Tabiat Tarihi Müzesini ziyaret ettik. Son olarak gittiğimiz bir alış-veriş merkezinde öğrencilerimize biraz da eğlenmeleri için serbest zaman tanıdık. Sonrasında akşam saatlerinde Ankara´dan hareket edip Fatsa´ya döndük.

Ordu Kültür ve Sanat Merkezinde 20 Kasım 2018 tarihinde düzenlenen Üniversite Tercih Günleri tanıtım programına 27 öğrencimizle katılım gösterdik. Öğrencilerimiz stand açan üniversitelerle ilgili bilgiler alıp, merak ettikleri sorulara yanıt buldular.

Fatsa Toplum Sağlığı Merkezi diyetisyeni Hakan YILDIZ tarafından okulumuz öğrencilerine ´´Sağlıklı Beslenme ve Diyabet´´ konulu bilgilendirme yapılmıştır. Öğrencilerimize yaptığı bilgilendirmeden dolayı kendilerine teşekkür ederiz.

Kas

Okulumuz öğrencileri tarafından ölümünün 80. yılında, okulumuz bahçesinde Atatürk fotoğrafları sergisi açılmıştır. Açılış konuşmasını okulumuz müdürü Ömer YHŞİ´nin yaptığı sergi, öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz tarafından ilgi ile gezilmiştir. Sergide emeği geçen öğrencilerimizi tebrik ediyoruz.

Ölümünün 80. yılında andığımız Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK´ü, öğrencilerimizin daha iyi anlamasını, onlara dah iyi anlatmak adına okulumuz kütüphanesinde Atatürk´ü konu alan kitaplarımızı sergiledik. İsteyen öğrencilerimiz merak ettiği kitapları kütüphaneden ödünç alarak, inceleme ve okuma fırsatı buldular.Okulumuz Kütüphanecilik Kulübünü bu çalışmasından dolayı kutlarız.

Türkiye Cumhuriyeti’nin Kurucusu, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK´ü, ebediyete intikalinin 80. yılında okulumuzda düzenlenen törenle andık.

Ekm

29 Ekim Cumhuriyet Bayramını, Cumhuriyetin ilanının 95. yılında coşkuyla kutladık. Bayram kutlamalarında görev alan öğrenci ve öğretmenlerimize teşekkürlerimizi sunuyor, ülkemizin kurucusu Gazi Mustafa Kemak ATATÜRK başta olmak üzere, ülkemiz ve bağımsızlığımız için canlarını feda eden aziz şehitlerimizi saygı ve şükranla anıyoruz.